E-shop RAKO - nakupujte online

  • Nákup přímo
    od výrobce
  • Český výrobek
  • Doprava nad 2 000 Kč
    ZDARMA
  • Poradenský servis


Doporučujeme

Inspirujte se!

Zobrazit všechny inspirace

Nejčastější dotazy

Je možné dodání obkladů na Slovensko, do Německa?

Není to možné, dodávka zboží je možná pouze na území ČR. Pro dodávku na Slovensko přejděte na slovenskou jazykovou mutaci.

Jak zjistím stav své objednávky?

O zpracování Vaší objednávky budete průběžně informováni automatickým e-mailem a to v těchto krocích:

  • nová objednávka – e-mail odchází v okamžiku, kdy je objednávka odeslaná do našeho informačního systému ke zpracování
  • zpracovaná objednávka – zpráva odchází automaticky v okamžiku, kdy je objednávka odbavená obchodním referentem a zboží je rezervováno; zároveň obdržíte doklad pro platbu
  • potvrzení o přijetí platby - informaci obdržíte v okamžiku, kdy byla platba připsána na náš účet; současně dostanete zprávu o termínu doručení
  • expedice objednávky – e-mail odchází v okamžiku, kdy je zboží expedováno z našeho skladu a přebírá ho spediční služba; společně s tím Vám zasíláme fakturu k objednávce

Pokud máte jiné dotazy nebo pochybnosti o doručení Vámi objednaného zboží můžete kontaktovat naší zákaznickou linku (tel. 800 303 333). Využijte také možnosti vložit poznámku před odesláním objednávky.

Kde mám záruku, že zboží neobdržím rozbité?

Zákazník je povinen si při převzetí zboží zkontrolovat. V případě poškozených obalů může zboží odmítnout.  Námi expedované zboží je důkladně zabaleno a zafixováno na paletě případně europaletě tak, aby nedošlo k jeho poškození. V případě zjištění jakéhokoliv poškození výrobků uvnitř obalu, je třeba zboží reklamovat ještě před pokládkou. Ideální je pořídit fotodokumentaci a reklamaci odeslat přes reklamační formulář.

Jak postupovat, když nebudu v době dodání doma?

Zásilku není možné dodat bez osobního převzetí. Je nutné převzetí zásilky podepsat, případně delegovat kompetentní osobu k převzetí zásilky. Rovněž není možné doručovat zakázku na místa, kde je zakázán vjezd nákladním vozidlům nad 3,5 tuny, např. do centra měst apod. Zde je nutné uvést náhradní doručovací adresu, případně místo, kde si zákazník zboží přeloží na nákladní automobil s menší tonáží.

  • Rádi Vám poradíme