Nejčastější dotazy

Za jak dlouho mi obklady dodáte?
Garantujeme dodání zboží do 10 pracovních dnů od obdržení platby na náš účet. Zboží nelze doručovat jinak než námi určenou přepravní službou, zboží není možné vyzvedávat na našich výrobních závodech.

Lze dodání urychlit? Například expresní platbou?
Proces odbavení objednávky je plně automatizovaný, bohužel, nemůžeme ho žádným způsobem urychlit. Zboží je sváženo do distribučního centra z několika našich skladů. Termín dodání je do 10 pracovních dnů a snažíme se, abychom zboží dodali ještě před uplynutím této doby.

Za jaké ceny prodáváte? Našel jsem Vaše výrobky za lepší ceny.
Prodáváme za doporučené ceny RAKO dle platného ceníku. Slevy našich obchodních partnerů neovlivňujeme. Zboží sice u nás platí zákazník v doporučených cenách bez slev, ale klienti mají dopravu zdarma (nad 2000,-Kč)

Poskytujete slevy?
Ne, prodáváme za doporučené ceny RAKO dle platného ceníku.

Odeslal jsem objednávku a potřebuji přiobjednat ještě další zboží.
Bohužel, vzhledem k automatizaci procesu to není možné. Nejjednodušší řešení je, aby zákazník objednávku stornoval a vytvořil si novou objednávku.

Je možné dodání obkladů na Slovensko, do Německa?
Není možné, dodávka zboží je možná pouze na území ČR. Pro dodávku na Slovensko přejděte na slovenskou jazykovou mutaci.

Kde mám záruku, že zboží neobdržím rozbité?
Zákazník je povinen si při převzetí zboží zkontrolovat. V případě poškozených obalů může zboží odmítnout.  Námi expedované zboží je důkladně zabaleno a zafixováno na paletě případně europaletě tak, aby nedošlo k jeho poškození. V případě zjištění jakéhokoliv poškození výrobků uvnitř obalu, je třeba zboží reklamovat ještě před pokládkou. Ideální je pořídit fotodokumentaci a reklamaci odeslat přes reklamační formulář.

Jak postupovat, když nebudu v době dodání doma?
Zásilku není možné dodat bez osobního převzetí. Je nutné převzetí zásilky podepsat, případně delegovat kompetentní osobu k převzetí zásilky. Rovněž není možné doručovat zakázku na místa, kde je zakázán vjezd nákladním vozidlům nad 3,5 tuny, např. do centra měst apod. Zde je nutné uvést náhradní doručovací adresu, případně místo, kde si zákazník zboží přeloží na nákladní automobil s menší tonáží.

Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?
Ano, spotřebitel může dle občanského zákoníku vrátit zboží bez udání důvodu do 14 dnů od zakoupení. Při vrácení nesmí být produkt nijak poškozen. Zboží je v tom případě povinen vrátit na své náklady do výrobního závodu v Chlumčanech společně s vyplněným formulářem „Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy“

Jak mám zadat reklamaci?
Při reklamaci zboží musí zákazník vyplnit reklamační formulář. Další informace najdete v Obchodních podmínkách.

Jak dlouho budete reklamaci řešit?
Reklamace musí být vyřízena v zákonné lhůtě 30 dnů naším reklamačním oddělením.

Posíláte poštou vzorky?  
Ne, vzorky nezasíláme. V současné době můžete navštívit autorizovaného prodejce RAKO nebo naší vzorkovnu v Plzni.

Posíláte balík poštou, pokud si objednám 1 m²?
Není to možné. Zboží je velmi křehké a nemohli bychom zaručit jeho bezpečné doručení.

Jak zjistím stav své objednávky?

O zpracování Vaší objednávky budete průběžně informováni automatickým e-mailem a to v těchto krocích:

  • nová objednávka – e-mail odchází v okamžiku, kdy je objednávka odeslaná do našeho informačního systému ke zpracování
  • zpracovaná objednávka – zpráva odchází automaticky v okamžiku, kdy je objednávka odbavená obchodním referentem a zboží je rezervováno; zároveň obdržíte doklad pro platbu
  • potvrzení o přijetí platby - informaci obdržíte v okamžiku, kdy byla platba připsána na náš účet; současně dostanete zprávu o termínu doručení
  • expedice objednávky – e-mail odchází v okamžiku, kdy je zboží expedováno z našeho skladu a přebírá ho spediční služba; společně s tím Vám zasíláme fakturu k objednávce

Pokud máte jiné dotazy nebo pochybnosti o doručení Vámi objednaného zboží můžete kontaktovat naší zákaznickou linku (tel. 800 303 333). Využijte také možnosti vložit poznámku před odesláním objednávky.

Jak je řešena bezpečnost a ochrana osobních údajů?

Informace o zpracování osobních údajů najdete při vyplňování kontaktních údajů nebo při vytvoření účtu.

Jaká záruka platí na zakoupené výrobky?

Viz. Obchodní pomínky.

Mohu kombinovat více typů obkladů na jedné stěně?

Pokud budete kombinovat obklady z různých sérií, tak se ujistěte o tom, že mají stejnou tloušťku a jsou nebo nejsou rektifikované. To vše může ovlivnit pracnost pokládky. Obklady z jedné série a téže barvy by měly mít také shodné označení výrobní šarže, jedině tak budete mít jistotu, že budou mít stejný odstín a rozměr. Více zde: Odstíny a rozměry.

Na co se mám před nákupem obkladů zaměřit? Jak vybírat keramické obklady? Doporučujeme pročíst si Rady a tipy pro nákup obkladů nebo napsat svůj dotaz na info@rako.cz

Nenašli jste, co hledáte?
Napište nám na info@rako.cz nebo zavolejte na zákaznickou linku: 800 303 333.